Mladí slánští hokejisté hrají v kampani na podporu hodnot ve sportu
Mladí hokejisté ze Slaného si zahráli ve spotu ke kampani „Tak určitě!“, která aktuálně běží na obrazovkách České televize. Jejím cílem je podpořit pozitivní hodnoty ve sportu skrze videa s humornou nadsázkou.
Na obrazovkách několika kanálů České televize je nyní možné vidět novou kampaň s názvem „Tak určitě!“ podporující pozitivní hodnoty ve sportu. V jednom z krátkých spotů si kromě profesionálních herců zahráli také slánští hokejisté z kategorie mladších žáků.
Děj spotu s podtitulem Rodič a trenér zobrazuje přátelský zápas mezi mladými hokejisty, který narušuje příliš ambiciózní tatínek jednoho z hráčů. Ten stojí spolu s dalším mužem jenom kousek od střídačky, aby podle svých slov „viděl pod ruce trenérovi a mohl ho kontrolovat“. Ve vyvrcholení spotu ale zjistí, že nový trenér jeho syna stojí přímo vedle něj a žádnou kontrolu rozhodně potřebovat nebude, protože moc dobře ví, na jakou pozici v týmu se hráči hodí.
Kampaňové video tak v humorné nadsázce zobrazuje nepříjemný fenomén, kdy názorové nesoulady mezi rodiči a trenérem nebo dokonce vzájemné podrývání autority mohou nepříznivě ovlivňovat mladé hokejisty a jejich psychiku. Spot má připomenout, že vzájemný respekt a spolupráce rodičů, trenéra a hráčů jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného tréninku.
Hlavní autorskou trojící všech spotů v rámci kampaně „Tak určitě!“ je scénárista Petr Kolečko, režisér Vladimír Skórka a producent Dan Strejc, kteří se podíleli například i na kultovním seriálu z hokejového prostředí Lajna.
„Hokej i sport jako takový jsou mi blízké a jsem velmi rád, že jsem se mohl podílet na realizaci spotů pro kampaň „Tak určitě!“. Jako otec tří synů jsem v tomto konkrétním spotu využil své zkušenosti z rodičovské lajny, takže o to je klip autentičtější. Natáčení s mladými hokejisty ze Slaného jsme si všichni moc užili, kluci na ledě podávali opravdu skvělý výkon a doufám, že se i dobře bavili,“ uvedl scénárista minipříběhů Petr Kolečko, který spolupracoval mimo jiných i na projektech ze sportovního prostředí Okresní přebor, Vyšehrad či zmíněná Lajna.
kampaň vznikla ve spolupráci s Českou televizí, Českým Hokejovým Svazem a společností Kaufland, která dlouhodobě podporuje český hokej skrze všechny kategorie od mládeže, univerzitního hokeje, ženského hokeje, parahokeje až po mužskou reprezentaci. Založila i vlastní Školu hokejových talentů na rozvoj mládežnického hokeje a celého hokejového prostředí.
Spot je vysílán na kanálech ČT, ČT sport a ČT 😀 od druhé půlky dubna do konce května 2024.
Zdroj obr.: Kaufland Česká republika v.o.s.