
Rekonstrukce pobočky České spořitelny ve Slaném právě finišuje. Po tříměsíční uzavírce se nové prostory v moderním formátu otevřou klientům v pondělí 17. ledna 2022 od 9 hodin. Přestavba interiéru umožní realizovat nový koncept obsluhy klientů. Nabídne diskrétní jednací salonky, samoobslužné zóny i prostory pro komunitní setkávání. Nezapomnělo se ani na prvky připomínající historii královského města.
„Pobočka bude mít zmodernizovanou klientskou halu, novou samoobslužnou zónu s bankomaty v režimu 24/7. Pro jednání s bankéři bude nově k dispozici šest diskrétních jednacích míst,“ popsal novinky ve slánské provozovně Lukáš Kropík z tiskového centra České spořitelny. Jednací salonky jsou pojmenovány podle lokálních známých míst jako je Slánská hora.
Do podoby interiéru se promítl nový styl poradenství. „Klient je v nových pobočkách hlavní postavou, je uprostřed všeho dění. Pro jednoduché služby má k dispozici dobře vybavenou samoobslužnou zónu, a pro to, aby mohl řešit svoje finanční potřeby, vznikly diskrétní jednací salonky. Každá nová pobočka je také připravená na to, aby sloužila i komunitě, městu, vesnici, kde se nachází,” popsal koncept nových poboček Filip Belant, současný šéf tribu Bydlení v České spořitelně, který stál u jeho vzniku.
Poradci jsou na nově zrekonstruovaných pobočkách klientům k dispozici v samoobslužné zóně a v pro rychlé operace i v otevřené hale. Práce s hotovostí probíhá buď u pokladního modulu pro příjem a výdej hotovosti nebo v samoobslužné zóně, kde nejsou klasické pokladny, ale stroje umožňující výběr, vklad a zadání platby. Poradci jsou klientům vždy připraveni pomoci s jejich ovládáním.
Až do 13. ledna 2022 do 15 hodin bude ještě fungovat mobilní pobočka České spořitelny v kamionu na parkovišti Třebízského 1953.

